Sık Sorulan Sorular

Üyelik, mevzuat ve diğer konular hakkında merak ettiğiniz soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

Sendika Üyeliği

MAYSEN Üyelik Sistemi bir nevi referans sistemi ile çalışmaktadır. Sendika tarafından T.C. Numaranıza özel oluşturmuş kodla sisteme giriş yaparak üyelik başvuru formunu doldurursunuz ve süreç başlar.

Başvurunuz onaylandığında vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda düzenlenmiş olan EK1 Kamu Görevlileri Sendikalarına Üyelik Formunuz, İl Temsilciniz aracılığı ile yada doğrudan imzalamanız için size ulaştırılır.

Tarafınızca üç nüsha olarak imzalanan Üyelik Formunuz İl Temsilciniz aracılığı ile yada Kargo ile Genel Merkezimize ulaştığında Yönetim Kurulu Kararı ile onaylanarak süreç tamamlanır.
Üyelik Sistemimize kayıt yaptığınızda vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda oluşturulan Üyelikten Çekilme Bildirimi Formu tarafınıza ulaştırılır. Yada internet üzerinden de bulabileceğiniz bu form tarafınızdan doldurularak bildiriminin kurumunuza verilmesi ile istifa gerçekleşir.

Kamu işvereni, bildirimin bir örneğini on beş gün içinde sendikaya gönderir.

Çekilme, kamu işverenine başvurma tarihinden başlayarak otuz gün sonra geçerli olur. Maliye Yöneticileri Sendikası üyeliğiniz de, bu sürenin bitim tarihinde kazanılır.

Dijital Üyelik

Sendika üyelik başvurusunda bulunduktan sonra, ıslak imzalı üyelik formlarınız Genel Merkezimize ulaştığında site üzerindeki dijital üyeliğiniz otomatik olarak aktif olur. maysen.org.tr/uye adresine giriş yaparak TC Kimlik ve Cep Telefonu numaranız ile üye girişi yapabilirsiniz.
maysen.org.tr/uye Adresinden üye girişi yaptığınızda dijital kimlik kartınızı okutabileceğiniz QR kodunuzu görebilirsiniz. QR okuyucu programlar yada bir çok cep telefonunun kamerası ile bu kod üzerinden Dijital Üyelik Kartınıza ulaşabilir, isterseniz daha sonra üye girişi yapmadan Dijital Üyelik Kartınıza ulaşabilmeniz için QR kodunu telefon yada bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
MAYSEN Dijital Üyelik Kartı anlık olarak durum gösteren bir kart olduğundan sizin sendika üyesi olduğunuzu belgeleyen bir karttır. Özellikle anlaşmalı kurumlarla yapılan işlemlerde gerekli olabilmektedir.